سیستم صوتی اینفینیتی

معرفی سیستم صوتی اینفینیتی | انواع باند اینفینیتی | قیمت اسپیکر خودرو اینفینیتی

دسترسی سریع

اگر شما نیز از کسانی هستید که به باند ماشین علاقه‌مندید و به دنبال خرید بهترین باند اینفینیتی هستید، حتما مقاله معرفی سیستم صوتی اینفینیتی را مطالعه کرده تا با انواع باند اینفینیتی و قیمت اسپیکر خودرو اینفینیتی آشنا شوید.

تاریخچه شرکت اینفینیتی

شرکت اینفینیتی (Infinity) در سال 1968 توسط کری کریستین، جان الریک و آرنی نودل در آمریکا تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد. این کمپانی زیر مجموعه شرکت HARMAN می‌باشد.

اینفینیتی شرکت سازنده سیستم‌های صوتی حرفه‌ای خانگی برای مصرف شخصی و همچنین سیستم‌های صوتی ماشین‌ها است. محصولات اینفینیتی بسیار با کیفیت هستند، به طوری که بسیاری از برندهای مطرح خودرو، سیستم صوتی اتومبیل‌هایشان را با محصولات این شرکت تجهیز کرده‌اند. زیرا این سیستم‌ها علاوه بر رعایت دقیق استانداردهای جهانی،  حس آرامش و نرمی صدا را منتقل می‌کند.

البته در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت، گزینه‌ای لوکس و حرفه‌ای است که از سال 1990 میلادی در خودروهای هیوندای، میتسوبیشی و کرایسلر استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به لیست مانیتور هیوندا بزنید.

این شرکت در حیطه لوازم صوتی، محصولاتی از جمله بلندگو، ساب ووفر، آمپلی فایر، کامپوننت و باکس اکتیو تولید می‌کند.

انواع باند اینفینیتی

انواع باند اینفینیتی

باندهای اینفینیتی انواع و اندازه‌های مختلفی دارند که بسته به کاربرد و انتظاری که دارید می‌توانید هر یک از آنها را تهیه کنید. اما در کل در نظر داشته باشید که باندهای اینفینیتی گزینه‌هایی لوکس و حرفه‌ای هستند که از سال 1990 میلادی در خودروهای هیوندای، میتسوبیشی و کرایسلر استفاده می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سری به لیست مانیتور میتسوبیشی بزنید.

یکی از معروف‌ترین انواع باند اینفینیتی، باند اینفینیتی 9633 است که به دلیل سایز مناسبش،‌ در خودرهای داخلی نیز قابل نصب است و بیشترین میزان صدای خروجی آن سیصد وات و توان اسمی آن صد وات است که مقداری قابل‌ قبول شمرده می‌شود.

همچنین از دیگر امکانات این اسپیکر سه‌طرفه می‌توان به فرکانس پاسخ‌گویی 46 تا 21000 هرتزی و حساسیت 94 دسیبلی آن اشاره کرد.

مدل دیگر نیز باند اینیفینیتی رفرنس است که یکی از خوش‌صداترین باندهای ساخته شده توسط شرکت اینفینیتی است و ووفری قدرتمند و سوپر تویتری با صدای دلنشین دارد. دکمه روی باند اینفینیتی برای کاهش صدای ریز است. این نوع یکی از مطلوب ترین باندها برای مانیتور لندکروز است.

بهترین باند اینفینیتی

کمپانی اینفینیتی، در حوزه لوازم صوتی، محصولاتی از جمله بلندگو، ساب ووفر، آمپلی فایر، کامپوننت و باکس اکتیو تولید می‌کند. اما بیشتر به دلیل باندهای ماشین  با کیفیت و لوکسش معروف است.

برای اینکه بتوانید بهترین باند اینفینیتی را برای خودروی خود انتخاب کنید، بهتر است از نمایندگی‌ های معتبر باند اینفینیتی در ایران کمک بگیرید.

برای خرید ضبط تصویری و استعلام قیمت انواع مانیتور فابریک با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای یادگیری حرفه ای، مقاله وصل شدن گوشی به ضبط ماشین با رادیو را مطالعه کنید.

قیمت اسپیکر خودروی اینفینیتی

قیمت اسپیکر خودروی اینفینیتی

نکته‌ای که در خرید باند اینیفینیتی باید در نظر داشته باشید این است که قیمت این باندها با توجه به سایز و کارایی و کیفیت صدایشان متفاوت است و به عنوان مثال قیمت باند اینفینیتی 3603ix با قیمت اسپیکر خودرو اینفینیتی مدل 9633i متفاوت است. از طرفی مثلا کیفیت باند اینفینیتی کاپا بسیار خوب است و در نتیجه قیمت آن با بقیه محصولات متفاوت است.

برخی از ویژگی‌ّهای سیستم صوتی اینفینیتی کاوا عبارتند از :

با وجود سوپر تیوتر در 693.11i  كاپا که برای افزایش مقاوم‌سازی صفحه مخروطی در فركانسهای بالا می‌باشد، این باند تمام فركانسهای صدایی را کاملا عالی پوشش می‌دهد. در ضمن به علت داشتن كراس اور داخلی باند هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و برق ماشین را قبل از ورود به داخل باند از همه نظر كنترل می‌کند.

مقاومت اسمی 2 اهم که باعث می‌شود راه‌اندازی این باند راحت‌تر باشد و خروجی صدای بیشتری داشته باشد.

واكنش فركانسی بسیار بالا كه به سیصدهزار هرتز می‌ رسد، باعث می‌شود برای همه سرنشینان ماشین صدا عالی و طبیعی باشد.

حساسیت بسیار بالای این باند به معنی فعالیت بهتر و كارایی خیلی بالاتر و بیس کامل آن است.

قابلیت تنظیم لول (level) كنترل تیوتر که از صفر دسیبل تا مثبت و منفی سه دسیبل در فركانس‌های بالا را تنظیم می‌شود و بهینه صدا را در تمام نقاط ماشین فراهم می‌کند.

دریچه محافظ نرم لاستیكی انتهایی که باعث شده است هیچ جای پیچی در ظاهر این باند دیده نشود و در ضمن ووفر و تیوتر در برابر ضربه حفظ شوند.

اما از آنجایی که قطعات مشابه این باندها نیز در بازار وجود دارد، ‌بهتر است خرید خود را از نمایندگی اینفینیتی انجام دهید یا پیش از خرید آن با کارشناس متخصص در این حوزه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

البته در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی برای باند بپردازید، می‌توانید باند اینفینیتی دست دوم نیز تهیه کنید. برای خرید مانیتور ماشین دست دوم با ما تماس بگیرید.

جمع بندی:

در این مقاله درباره شرکت اینفینیتی و انواع باندهای ساخته شده توسط آن صحبت کردیم و راهنمایی‌ های لازم برای خرید محصولات آن را نیز به شما ارائه دادیم.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

چگونه می توانم از آخرین قیمت محصولات اینفینیتی مطلع شوم؟

می توانید برای این کار به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه روی باند اینفینیتی برای چیست؟

این دکمه برای تنظیم لول تیونر استفاده می شود و تا مثبت ۳ دسیبل تغییر ایجاد می کند.

سیستم صوتی اینفینیتی ساخت کجاست؟

این سیستم ها محصول ایالات متحده آمریکا هستند.

  • نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×

سبد خرید